Αν με την κλασική ταινία του «Ο κανόνας του παιχνιδιού» (1939) ο Ζαν Ρενουάρ κατόρθωσε να δημιουργήσει κάτι σαν μια «εικόνα συμβόλου» για την αναπόφευκτη μετάβαση στη «νέα εποχή», τον ξεπεσμό της παράδοσης και την ηθική χρεοκοπία των κοινωνικών τάξεων, η επιλογή της ως οδηγού για τη διαμόρφωση της κεντρικής εικαστικής έκθεσης του εφετινού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης αποδεικνύεται μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ