Πώς μπορεί ένα τμήμα του Πεδίου του Αρεως να χωρέσει σε μια υπηρεσιακή αυλή και τι μπορεί να «πει» ένας επικίνδυνος μετεωρίτης που προσέκρουσε στο εικαστικό σύμπαν της πόλης; Είναι δυνατόν να συγκατοικήσει μια σειρά γλυπτικών εγκαταστάσεων όπου το ξύλο συναντά το φως και την τρισδιάστατη φωτογραφία με «καταστροφικούς αστεροειδείς» που συνδιαλέγονται με τον λόγο των Ευριπίδη και Χάινερ Μίλερ και το κινηματογραφικό βλέμμα του Πιερ Πάολο Παζολίνι στα έγκατα ενός εμβληματικού κτιρίου της Αθήνας;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ