Τα μεγάλα έργα υποδομών που θα αρχίσουν να υλοποιούνται σε πολλές περιοχές του πλανήτη το επόμενο διάστημα αναμένεται να δώσουν νέο «αέρα» στα πανιά των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (bulker). Οπως επισημαίνεται από τον ναυλομεσιτικό οίκο Xclusiv, η έναρξη της κατασκευαστικής δραστηριότητας μετά την οριστική λήξη της Covid-19 αναμένεται να τονώσει τη ζήτηση για πρώτες ύλες όπως χάλυβας, σίδηρος, τσιμέντο και μηχανήματα, τα οποία μπορεί να διατηρήσουν τη ζήτηση του θαλάσσιου εμπορίου σε υγιή επίπεδα. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι την προηγούμενη Παρασκευή εγκρίθηκε ένα από τα μεγαλύτερα πακέτα ανάπτυξης υποδομών στην ιστορία των ΗΠΑ αξίας 1,2 τρισ. δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων 550 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε νέες επενδύσεις, για δρόμους και γέφυρες και δημόσιες συγκοινωνίες. Ανάλογη, αλλά μικρότερου βεληνεκούς παρέμβαση σε έργα υποδομών δρομολογούν οι χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, και συγκεκριμένα η Ενωση των Χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας (Association of South-East Asian Nations – ASEAN), τα μέλη της οποίας έχουν δεσμευθεί να διαθέσουν πάνω από 5 δισ. για την ανάπτυξη έργων υποδομής.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ