H oδήγηση τον χειμώνα απαιτεί από τον οδηγό μια εντελώς διαφορετική οδηγική «νοοτροπία» πίσω από το τιμόνι για τους εξής λόγους: Είμαστε περισσότερες ώρες στους δρόμους σε νυχτερινό και άρα πιο δύσκολο οδηγικό «σκηνικό», η κακοκαιρία επιδεινώνει την ορατότητα και τις οδηγικές ικανότητες, ενώ οι δύσκολες συνθήκες επιβαρύνουν τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, απομειώνουν την πρόσφυση των ελαστικών, παρά τα πολλαπλά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και των συστημάτων υποβοήθησης, που έχουν συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση εμπλοκής των νέων μοντέλων σε ατυχήματα. Οπως απολύπτει μια νέα έρευνα που έγινε για λογαριασμό της Nissan, οι ευρωπαίοι οδηγοί δεν είναι και τόσο προετοιμασμένοι για τον χειμώνα, όσο νομίζουν. Συγκεκριμένα, το 36% των ευρωπαίων οδηγών δεν αισθάνεται έτοιμο για χειμερινή οδήγηση, ενώ πάνω από ένας στους τέσσερις δηλώνει κάτι εντυπωσιακό: Παρόλο που το νέο του αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει πλειάδα συστημάτων ασφαλείας και φροντίζουν ώστε να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή στις δύσκολες καιρικές συνθήκες, αρκετοί έχουν παραδεχθεί ότι δεν κατανοούν ή δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν τα πρόσθετα χαρακτηριστικά ασφαλείας του αυτοκινήτου τους! Εκτός από τις δύσκολες συνθήκες που μπορεί να επιφέρουν το κρύο, η βροχή ή και ο παγετός, οι οδηγοί έχουν έναν ακόμη μεγάλο «εχθρό». Τη μειωμένη ορατότητα τη νύχτα, που επιδεινώνεται από τον ελλιπή φωτισμό και τον «κακό» φωτισμό πολλών αυτοκινήτων. Αυτό έχει ως συνέπεια, πάνω από τους μισούς ευρωπαίους οδηγούς, και συγκεκριμένα το 55%, να παραδέχεται ότι αισθάνεται νευρικότητα όταν οδηγεί τον χειμώνα ενώ το 45% θα ήθελε να είχε μάθει να οδηγεί σωστά σε αντίξοες καιρικές συνθήκες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ