Είπε

Η διεκδίκηση των Γλυπτλων του Παρθενώνα είναι μια υγιής αντίδραση. Θα έπρεπε να έχουν επιστρέψει εδώ από χρόνια. Υπάρχουν χώρες που έχουν ζητήσει πίσω

το υλικό τους, όπως

η Αίγυπτος, και έχουν φτάσει σε ένα καλό επίπεδο. Απ’ το Λούβρο

Το τελευταίο μεγάλο τρέχον έργο μου είναι

ο ναός του Ολυμπίου Διός στην Αθήνα. Είναι ένας απ’ τους μεγαλύτερους ναούς της αρχαιότητας σε μέγεθος. Ο κίονάς του έχει ύψος 17 μέτρα. Μεγάλο μνημείο σε κλίμακα.

Είναι ανολοκλήρωτο.

Ο τελευταίος που κατάφερε να αρθρώσει με τεράστιους όγκους μαρμάρων

αυτό το οικοδόμημα

ήταν ο Αδριανός

Στην Αμφίπολη οι περισσότεροι προσπάθησαν να συγκρίνουν το μνημείο αυτό με έναν μακεδονικό τάφο. Το συγκεκριμένο μνημείο είναι μαρμάρινο. Και έχει περισσότερους χώρους από έναν κλασικό μακεδονικό τάφο. Εχει ψηφιδωτά δάπεδα, έχει γλυπτά που δεν είναι διακοσμητικά, αλλά ενταγμένα στη χρήση του. Ο χώρος λειτούργησε για αιώνα, ίσως και παραπάνω,

πριν καταχωθεί,

ως χώρος διακριτός

και όχι σφραγισμένος