Η ΟΦΑΕ έχει θέσει εδώ και πολλά χρόνια και είναι πάγιο το αίτημά μας για παροχή κινήτρων μέσω του μέτρου της απόσυρσης που θα βοηθήσει στην ανανέωση του στόλου των επαγγελματικών οχημάτων. Η απόσυρση θα συμβάλει, πρώτον, στην ποιότητα και στη βελτιστοποίηση της ταχύτητας των μεταφορών, στη μείωση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, ενώ θα συμβάλει σημαντικά στον τομέα της οδικής ασφάλειας. Και σήμερα η επιδότηση των φορτηγών μέσω του μέτρου της απόσυρσης είναι πιο επιτακτική από κάθε άλλη φορά. Ο,τι έκαναν δηλαδή και άλλες χώρες, όπως η Γερμανία αλλά και άλλες χώρες στην Ευρώπη. Ειδικότερα, στη Γερμανία επιδοτούν με το ποσό των 15.000 ευρώ την απόσυρση του παλαιού φορτηγού με παράλληλη αντικατάστασή του με καινούργιο αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, ενώ το ποσό επιδότησης για αγορά ηλεκτρικού φορτηγού αγγίζει τις 40.000 ευρώ. Δυστυχώς, στη χώρα μας δεν έχει δοθεί ποτέ χρηματική επιδότηση για την αντικατάστασή του, την ώρα που έχουμε τον μεγαλύτερο μέσο όρο ηλικίας που αγγίζει τα 21 έτη. Εχουμε τον πιο γηρασμένο στόλο, τη στιγμή που ο αντίστοιχος μέσος όρος της ΕΕ ανέρχεται σε 11,4 έτη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ