Την επικοινωνιακά δοκιμασμένη συνταγή του απευθείας διαλόγου με συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών «έξω από το Μαξίμου», κάτι σαν τη μέθοδο focus group των ερευνητών, επιστρατεύει ο Πρωθυπουργός, προσδοκώντας αυτή τη φορά άμεσα αποτελέσματα από τις απόπειρες προσέγγισής τους και συλλογή σημαντικών (πολιτικά) δεδομένων. Ο ίδιος εξαρχής έθεσε για τη ΝΔ τον στόχο των συζητήσεων με ομάδες πέραν της βάσης της παράταξης, ορίζοντας αρχικά ως κεντρική ομάδα-στόχο τον κόσμο της εργασίας.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ