Χαμηλότερη πτήση πραγματοποίησε η φετινή Black Friday, με δύο στις τρεις εμπορικές επιχειρήσεις να δηλώνουν πως την επίμαχη περίοδο κατέγραψαν μικρότερες επιδόσεις από μια τυπική περίοδο του Νοεμβρίου. Πρόκειται για στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα που πραγματοποίησε το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ για έκτη συνεχή χρονιά σε δείγμα 250 επιχειρήσεων των κλάδων που πραγματοποιούν εκπτώσεις.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ