Μια άλλη πλευρά του Τενεσί Γουίλιαμς και του αμερικανικού Νότου, εξίσου θλιβερή και θλιμμένη αλλά με σαφή χαρακτηριστικά βίας και χυδαιότητας, πραγματεύεται το έργο «Killer Joe» του Τρέισι Λετς. Ενας άλλος «Γυάλινος κόσμος», σπασμένος, κομματιασμένος, με μια διαφορετική ποίηση(;) που φέρνει στη σκηνή μια οικογένεια, ή μάλλον τα απομεινάρια μιας οικογένειας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ