Καμία υπόδειξη δεν έγινε από την αναθέτουσα Αρχή προς τη διαφημιστική εταιρεία Intiative Media που ανέλαβε τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλό της Μιχάλη Γκάλγκο, που κατέθεσε στην Εξεταστική Επιτροπή για τις «λίστες Πέτσα». Οσον αφορά τα Μέσα που δεν συμπεριελήφθησαν στην καμπάνια, είπε ότι αυτό έγινε για λόγους προστασίας των διαφημιστικών εκστρατειών, αφού, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, το περιβάλλον που καλλιεργούσαν κάποια Μέσα «δεν πρέπει να αντίκειται στο μήνυμα που πρέπει να περάσει». Ο ίδιος τόνισε ότι η εταιρεία του ανέλαβε την κατανομή των διαφημιστικών κονδυλίων με απόφαση της κυβέρνησης λόγω της εμπειρίας και της δυναμικής που κατέχει στον χώρο και ότι επέλεξε τα κριτήρια για τα Μέσα με βάση συγκεκριμένες τεχνοκρατικές αξιολογήσεις και η αναθέτουσα Αρχή ενέκρινε.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ