Το μέλλον της ναυτιλίας – τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια – περνά μέσα από την αξιοποίηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως μεταβατικού καυσίμου, ενώ άγνωστο είναι ακόμη ποιο εναλλακτικό καύσιμο θα κυριαρχήσει στο απώτερο μέλλον. Οι περιβαλλοντικές προκλήσεις της ναυτιλίας και κυρίως τα θέματα ενναλακτικών καυσίμων, της ασφάλειας των ναυτικών λόγω της πανδημίας αλλά και η πορεία των ναυλαγοράς ήταν τα ζητήματα που απασχόλησαν περισσότερο τη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στη διάρκεια συνεδρίου που διοργάνωσε το ελληνικό παράρτημα του Institute of Chartered Shipbrokers (ICS) την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου στο Ιδρυμα Ευγενίδου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ