Οπως ο Σαίξπηρ, έτσι και ο Μολιέρος ήταν θεατρίνος και όχι λόγιος του γραφείου, χωρίς να σημαίνει τίποτα αυτή η ιδιότητα, αφού το τάλαντο, όταν είναι γνήσιο, γεννά αριστουργήματα. Αλλά η συγγραφή, όταν γίνεται μέσα σε συνθήκες συχνά δύσκολες – μετακινήσεις, άθλιες συνθήκες σε επαρχιακά καφενεία και ξενοδοχεία, ο δεδομένος θίασος και τα δύσκολα οικονομικά -, τα έργα των θεατρίνων του παλιού καιρού είναι αξιοθαύμαστα, ακριβώς διότι γράφτηκαν κάτω από αυτές τις δυσμενείς συνθήκες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ