Η περασμένη Κυριακή δεν ήταν συννεφιασμένη παρά μόνο για έναν: ο Γιώργος Παπανδρέου, με ένα ζεϊμπέκικο που ταίριαζε στην περίσταση (το αγαπημένο του πατέρα του), διαμοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έγινε viral, έδωσε το κλείσιμο μιας περίεργης προεκλογικής καμπάνιας, της πρώτης έπειτα από αρκετά χρόνια για τον πρώην πρωθυπουργό. Ηταν μια προσπάθεια που, από κάθε άποψη, δεν είχε το τέλος που ενδεχομένως περίμενε εκείνος και οι υποστηρικτές του, οι οποίοι μαζεύτηκαν για να γιορτάσουν την ήττα τους σε μεζεδοπωλείο των Εξαρχείων. Για την ακρίβεια, το τελικό ποσοστό του Νίκου Ανδρουλάκη, που άγγιξε σχεδόν το 68%, υπήρχε στο μυαλό τους μόνο ως κακό σενάριο – το οποίο, τελικά, έγινε πραγματικότητα, παρά τις ελπίδες για μείωση της διαφοράς στον δεύτερο γύρο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ