Τη νέα στρατηγική παρουσίασε πρόσφατα η Public-MediaMarkt (PMM) σε ειδική εκδήλωση για τους διευθυντές του δικτύου και τα στελέχη της. Ανάμεσα στους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής είναι ο τομέας των logistics και του last mile, που ισχυροποιείται χάρη στις νέες συνεργασίες με μεταφορικές εταιρείες και courier, την ενίσχυση του στόλου της αλλά και την υπερσύγχρονη αποθήκη της εταιρείας στην Αττική. Ο CEO της PMM Ρόμπι Μπουρλάς δήλωσε πως «όλα αυτά τα χρόνια εργαζόμαστε κάθε μέρα για να γινόμαστε καλύτεροι για τους πελάτες μας και τους ανθρώπους της PMM», σημειώνοντας πως η εταιρεία είναι «έτοιμη να δημιουργήσει αξία για τους καταναλωτές και τους ανθρώπους της».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ