Την ίδια στιγμή που στην Ευρώπη τρέχουν πολλά προγράμματα ναυπήγησης νέων «πράσινων» επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων, η ελληνική ακτοπλοΐα παραμένει ακόμη στη φάση του σχεδιασμού όσον αφορά στην ανανέωση του στόλου της. Παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι η πιο «νησιωτική χώρα της Ευρώπης». Ωστόσο, τα χρονικά περιθώρια στενεύουν καθώς από τη νέα χρονιά τα πλοία της ακτοπλοΐας θα πρέπει να αρχίζουν να προσαρμόζονται σε νέες πιο αυστηρές περιβαλλοντικές απαιτήσεις που προβλέπουν οι αναθεωρημένοι κανονισμοί του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ