Ο ΒΟΑΚ, ως σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, θα διαθέτει ηλεκτρονικά διόδια και αναλογική χρέωση βάσει της χρήσης, χωρίς να διαταράσσεται το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου και χωρίς να επιβαρύνονται οι έλληνες φορολογούμενοι με μεγάλα ποσά για πληρωμή «σκιωδών» διοδίων. Αυτό ανέφερε χθες απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης. Σύμφωνα με τον ίδιο, το 2022 θα ανοίξουν τα πρώτα εργοτάξια στον ΒΟΑΚ, ενώ ξεκαθάρισε πως σε κάθε περίπτωση τα διόδια θα λειτουργήσουν μετά την κατασκευή του δρόμου. Ο υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στην πορεία του έργου, το οποίο, όπως είπε, θα αλλάξει συνολικά την εικόνα της Κρήτης και το οποίο θα παραδοθεί ολοκληρωμένο το 2028, επισημαίνοντας ότι ο δρόμος μπαίνει με ταχείς ρυθμούς στην τελική του φάση, είτε είναι παραχώρηση είτε ΣΔΙΤ είτε δημόσιο έργο.