Για τον ιδρυτή της ΤΜΤ, της ακραίας εθνικιστικής οργάνωσης των Τουρκοκυπρίων και ιδρυτή του ψευδοκράτους, Ραούφ Ντεκτάς ο στόχος ήταν η διχοτόμηση. Και η προπαγάνδα που θα οδηγούσε σε αυτή. Με κάθε τρόπο. Οι νεκροί ήταν «χρήσιμοι», ακόμα και αν τα πράγματα δεν ήταν όπως φαίνονταν, αφού όπως έλεγε ο Ντενκτάς «με αυτούς θα κάνουμε να ακουστεί η φωνή μας στον κόσμο». Για την Τουρκία και τους οπαδούς του τουρκοκυπριακού εθνικισμού σύμβολο των γεγονότων που ονομάστηκαν «Ματωμένα Χριστούγεννα» ήταν «η σφαγή της μπανιέρας». Μία φωτογραφία μίας νεκρής μητέρας με τα τρία της παιδιά, όλοι νεκροί και ματωμένοι στην μπανιέρα. Αυτή η εικόνα έγινε για την τουρκική προπαγάνδα της εποχής η απόδειξη της βαρβαρότητας του ελληνοκυπριακού εθνικισμού.
Ωστόσο σύμφωνα με τη μαρτυρία του δημοσιογράφου που τράβηξε τη φωτογραφία, Αχμέτ Μπαράν, όσο και άρθρων του τουρκοκύπριου εκδότη και δημοσιογράφου της εφημερίδας «Αφρίκα» (σήμερα Αβρούπα»), Σενέρ Λεβέντ, η γνησιότητα της φωτογραφίας και των διηγήσεων αμφισβητείται.
Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΤΩΜΑΤΩΝ. Ο Μπαράν φέρεται να ανέφερε διηγούμενος τα γεγονότα στον δημοσιογράφο Κώστα Γεννάρη, δράστης των φόνων ήταν ο πατέρας της οικογένειας, Νιχάτ Ιλχάν, που έσφαξε την οικογένεια του σε κατάσταση αμόκ. Τα θύματα μεταφέρθηκαν, σύμφωνα με τις μαρτυρίες στην μπανιέρα, για να στηθεί πιο ατμοσφαιρικό σκηνικό και το έγκλημα αποδόθηκε σε ένοπλους Ελληνοκύπριους.
Η είδηση έκανε τον γύρο του κόσμου ως μία από τις μεγαλύτερες φρικαλεότητες που διέπραξαν Ελληνοκύπριοι, με σχετικά δημοσιεύματα τόσο στον βρετανικό όσο και στον αμερικανικό Τύπο. Το σπίτι μετατράπηκε όπως γράφει σε σχετικό άρθρο του ο Σενέρ Λεβέντ σε «Μουσείο Βαρβαρότητας», το οποίο επισκέπτονται σχολεία για να μαθαίνουν την «ελληνοκυπριακή βαρβαρότητα».
Παρατηρεί δε στοιχεία που όπως σημειώνει δείχνουν ότι το έγκλημα διαπράχθηκε με άλλο τρόπο από ό,τι παρουσιάστηκε και έχει σχέση με το πώς ήταν τα πτώματα τοποθετημένα, το αίμα στην μπανιέρα και όχι μόνο. Η έρευνα του Σενέρ Λεβέντ προκάλεσε αντιδράσεις στο ψευδοκράτος, αφού καλούσε το καθεστώς να απαντήσει γιατί λέει ψέματα.