Πόσο μπορούν να επηρεάσουν την εικόνα των σουπερμάρκετ οι αλλαγές στη συμπεριφορά και στις απαιτήσεις των καταναλωτών; Πόσο κοντά βρισκόμαστε σε ένα κατάστημα τροφίμων χωρίς ταμεία και πωλητές, με «έξυπνα» καρότσια που θα μπορούν να καταγράφουν τα προϊόντα και να υπολογίζουν το κόστος για τον καταναλωτή; Και πόσο έτοιμες είναι οι επιχειρήσεις να υιοθετήσουν και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που δίνουν η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ