Ευφυής και με ένα εντελώς πρωτότυπο, δικό του στυλ, ο ισραηλινός σκηνοθέτης Αρι Φόλμαν έκανε για πρώτη φορά αίσθηση το 2008, όταν στην ταινία «Βαλς με τον Μπασίρ» κατάφερε να συνδυάσει τις προσωπικές του δραματικές πολεμικές εμπειρίες με τον κόσμο του κινούμενου σχεδίου. Το «Βαλς με τον Μπασίρ», μια βαθιά πολιτική ταινία, πέρασε από τις Κάννες και έφτασε ως τα Οσκαρ διεκδικώντας το βραβείο καλύτερης μη αγγλόφωνης διεθνούς ταινίας, αναδεικνύοντας μια νέα, φρέσκια ματιά στο «ώριμο» κινούμενο σχέδιο, απευθυνόμενο κυρίως σε ενήλικους θεατές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ