Θετικές παραμένουν οι προοπτικές για τα πλοία χύδην ξηρού φορτίου το 2022, σύμφωνα με αναλυτές. Οι αξίες των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου θα παραμείνουν υψηλές και το 2022, εκτιμά η αναλύτρια της Intermodal Ταμάρα Αποστόλου, με το ενδιαφέρον, όπως προσθέτει, να μετατοπίζεται σταδιακά σε πιο σύγχρονες και ενεργειακά αποδοτικές μονάδες, δεδομένων και των στόχων που τίθενται για απαλλαγή της ναυτιλίας από τις εκπομπές άνθρακα. Από την πλευρά του ο commercial manager της TMC Maritime, Ιάκωβος Αρχοντάκης, επισημαίνει ότι οι προβλέψεις για το 2022 είναι θετικές, όμως φαίνεται ότι ο Covid-19 θα παραμείνει μέσω των μεταλλάξεών του. Ετσι, οι περιορισμοί στα ταξίδια και τις αλλαγές πληρωμάτων θα συνεχίσουν να αποτελούν «σταυρόλεξο προς επίλυση» για τους πλοιοκτήτες. Η Κίνα θα συνεχίσει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο με τις προβλέψεις για το 2022 να τη θέλουν να τρέχει με 5% αύξηση του ΑΕΠ, όταν οι αντίστοιχοι αριθμοί για το παγκόσμιο ΑΕΠ είναι 4,9% (για τις ΗΠΑ 5,2%). Ως προς τους ναύλους, τα πλοία με συστήματα καθαρισμού ρύπων κλείνουν σε υψηλότερα νούμερα από τα πλοία που δεν έχουν scrubbers. Αναμένεται όμως η ανάπτυξη πιο φιλικών στο περιβάλλον τεχνολογιών. Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον, σημειώνει ότι η αύξηση του θαλάσσιου εμπορίου ξηρού φορτίου θα πλησιάσει το 3%, με θετικές προβλέψεις για την κατανάλωση άνθρακα και τη μεταφορά σιτηρών. Η αισιοδοξία επικρατεί και η ελληνική ναυτιλία θα συνεχίσει να προσαρμόζεται και να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, υπογραμμίζει ο αναλυτής.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ