Κάτω από τον πήχη των προσδοκιών των εμπόρων κινήθηκε η αγορά την εορταστική περίοδο, με τη μία στις πέντε επιχειρήσεις να παρουσιάζει πτώση τζίρου από 40% έως 60%. Σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, η μεγάλη κινητικότητα στους εμπορικούς δρόμους ενόψει Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς δεν αποτυπώθηκε στους τζίρους των καταστημάτων, με τις πωλήσεις των επιχειρήσεων στην πλειονότητά τους να είναι χαμηλότερες σε σύγκριση με το 2019, αν και καλύτερες από το αντίστοιχο διάστημα του 2020, όπου τα καταστήματα λειτουργούν μόνο για λίγες μέρες με τη μέθοδο του click away.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ