Για να θεωρείται κάποιος καλός μάνατζερ, διατείνεται ένας αμερικανός γκουρού του μάνατζμεντ, χρειάζεται η αναλογία θετικών προς αρνητικές επαφές να είναι τέσσερις προς μία. Για να θεωρείται αποτελεσματικός πρωθυπουργός όμως; Σύμφωνα με πολιτικούς – τόσο της νέας γενιάς όσο και παλιάς κοπής -, χρειάζεται να συναντά τους πάντες, ώστε να ακούει με τα ίδια του τα αφτιά όσα τους απασχολούν, αλλά κι εκείνα που έχουν να του προτείνουν. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, υποστηρίζουν όλοι οι στενοί του συνεργάτες, ακολουθεί ευλαβικά αυτόν τον κανόνα. Ετσι, συχνά η ατζέντα του περιλαμβάνει ραντεβού με ανθρώπους του ιδιωτικού τομέα, τα οποία ενδέχεται να οδηγήσουν σε μια τελείως διαφορετική πρωθυπουργική ματιά πάνω στις μεταρρυθμιστικές προτεραιότητες και τις υποχρεώσεις του επιτελικού κράτους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ