Ανακοινώθηκε και επίσημα η επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα. Οπως έγινε γνωστό χθες, η Carrefour International Partneship υπέγραψε με τη Retail More S.A., θυγατρική του Ομίλου Teleunicom συνεργασία για την ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Να σημειωθεί πως στο θέμα αναφέρθηκαν πρόσφατα τα «ΝΕΑ» με εκτενές δημοσίευμα. Ο Executive Director της Carrefour International Partnerships Patrick Lasfargues δήλωσε ενθουσιασμένος με την επιστροφή στη χώρα, υπογραμμίζοντας πως ο όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & More, αποτελούν την καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. «Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022 η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές», τόνισε χαρακτηριστικά. Ο CEO της Retail & Μore, Βασίλης Στασινούλιας σχολιάζοντας τη συμφωνία εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour  στην Ελλάδα προαναγγέλλοντας ότι οι καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος ενώ ο CEO της Teleunicom, Βασίλης Παπαδόπουλος στάθηκε στον φιλόδοξο σχεδιασμό για τα brands της Carrefour στη χώρα μας. Να σημειωθεί ότι η Carrefour είχε ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999, αποχώρησε από την ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012, πουλώντας το μερίδιο που είχε στην Carrefour – Μαρινόπουλος  στον όμιλο Μαρινόπουλου. Ο όμιλος Carrefour  διαθέτει περισσότερα από 13.000 καταστήματα σε πάνω από 30 χώρες του κόσμου και αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους λιανικής τροφίμων σε παγκόσμιο επίπεδο, απασχολεί 320.000 εργαζόμενους  και το 2020 είχε έσοδα 78,6 δισ. ευρώ. Η Retail & More δραστηριοποιείται στον κλάδο λιανικής πώλησης τροφίμων και είναι θυγατρική της TeleUnicom, που αποτελεί μέλος του ομίλου AVE. Η TeleUnicom ιδρύθηκε το 1995, με δραστηριοποίηση στη διανομή προϊόντων κινητής τηλεφωνίας και τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο και αντιπροσωπεύει εδώ και πολλά χρόνια κορυφαίες μάρκες τεχνολογίας.