Είναι η σειρά του Netflix «Emily in Paris» ό,τι ήταν το «Sex and the city» για την προηγούμενη γενιά; Αν δεχτούμε ότι η Κάρι Μπράντσο ανέθρεψε την Εμιλι σαν κόρη της και της μεταλαμπάδευσε τις αξίες επενδυτικών επιλογών ανάμεσα σε τσάντες και άλλα φανταχτερά αξεσουάρ για να γίνει influencer, τότε ναι. Αλλά και όχι… Ή μήπως;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ