Στον δρόμο για το three peat εντός γηπέδων. Σε θέση «πρωταθλητισμού» όμως και έξω από αυτά. Ο Ολυμπιακός και η μικρή ερυθρόλευκη πολιτεία που σχηματίζει στον μαγικό κόσμο των social media. Δύο εκατομμύρια χρήστες τον ακολουθούν και όπως καταλαβαίνει ο καθένας για την εγχώρια αγορά τα νούμερα λογίζονται ως εξωφρενικά. Και φυσικά πολύ μπροστά από τον εγχώριο ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα, ο Ολυμπιακός μετρά στο Facebook σχεδόν 1.000.000 likes, στο Instagram σχεδόν 500.000 ακόλουθους, όπως και πάνω από 136.000 ακόλουθους στο Twitter. Από εκεί και πέρα, έχει πάνω από 132.000 ακόλουθους και στο ΤikΤok, περισσότερες από 153.000 εγγραφές στο YouΤube, αλλά και 115.000 μέλη στην κοινότητα του Viber, αποδεικνύοντας και με αριθμούς ότι είναι η πιο δημοφιλής ομάδα στη χώρα. «Πρωταθλητής εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου ξανά ο Θρύλος, καθώς έκλεισε το 2021 πρώτος σε όλες τις #SocialMedia πλατφόρμες που διαθέτει (#Facebook, #Instagram, #Τwitter, #ΤikTok, #YouTube, #Viber) έναντι των υπόλοιπων ελληνικών ομάδων! ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ και ψηφιακά!», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι Ερυθρόλευκοι στο σχετικό τους μήνυμα. Και φυσικά ανεβάζουν τον πήχη της προσδοκίας ακόμη ψηλότερα…

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ