Το τσιπρικό σχόλιο άργησε. Θα περίμενε κανείς από τον αρχηγό της Κουμουνδούρου να έχει τιτιβίσει από προχθές, που ανέβηκε στον διαδικτυακό αέρα το διαφημιστικό με το νεοδημοκρατικό λογότυπο στο φινάλε, πως «κανένα κόμμα ποτέ στη σύγχρονη ιστορία του τόπου δεν μετέτρεψε αγορά εξοπλισμών με χρήματα του ελληνικού λαού, που μάλιστα δεν περισσεύουν, σε κομματικό σποτ. Ντροπή και εθνική καπηλεία». Οπως θα περίμενε κι από τον κεντροαριστερό πρόεδρο να έχει καλύτερα ανακλαστικά. Να αντιληφθεί γρηγορότερα την ευκαιρία που προσέφεραν στην αντιπολίτευση οι γαλάζιοι – ερασιτέχνες και μη – επικοινωνιολόγοι επιλέγοντας να φιλοτεχνήσουν ένα προφίλ της παράταξής τους όχι ιδιαίτερα θελκτικό για τους κεντρώους ψηφοφόρους, τους οποίους διεκδικούν τα τρία πρώτα κόμματα. Γιατί ανάμεσα στις πινελιές αυτού του πορτρέτου φαίνεται κι η εικόνα που εκείνοι έχουν για την κοινωνική πλειοψηφία – αφού τα διαφημιστικά που γυρίζουν οι επαγγελματίες της πολιτικής φανερώνουν, σαν τα λόγια τους, την ιδέα που έχουν για το ακροατήριό τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ