Το μέσον είναι το μήνυμα
Την αποκαλούν Τέχνη του 20ου αιώνα αλλά, στην πραγματικότητα, η διαφήμιση υφίσταται από τότε που οι άνθρωποι άρχισαν να συγκροτούν κοινωνίες. Ισως και παλαιότερα. Από τότε δηλαδή που μιλάνε για τον εαυτό τους, που αναφέρονται στα μικρά και μεγάλα επιτεύγματά τους, που «στολίζονται» – έστω και με προβιές – όταν πρόκειται να τους δουν άλλοι. Κατά τον γάλλο συγγραφέα και ηθοποιό Σασά Γκιτρί μάλιστα, «…ακόμη κι ο Θεός πίστευε στη διαφήμιση γι’ αυτό έφτιαξε τις καμπάνες». Γιατί τι είναι στο κάτω κάτω η διαφήμιση; Μία επικοινωνία «υπό όρους».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ