Η έκρηξη των deals σε όλο το φάσμα της πραγματικής οικονομίας που ήταν εμφανής το 2021, δείχνει να συνεχίζεται και το 2022, καθώς εγχώρια αλλά κυρίως ξένα κεφάλαια αυξάνουν τις επενδύσεις τους στη χώρα, με το «brand Ελλάδα» να βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Ηδη τις πρώτες ημέρες του 2022, είχαμε το Joint Venture της ΔΕΗ με τον όμιλο Motor Oil με στόχο μεγάλο projects στον τομέα του πράσινου υδρογόνου, ενώ ο γαλλικός όμιλος λιανικού εμπορίου Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα μέσω συνεργασίας με τη Retail & more S.A., θυγατρική του Ομίλου Teleunicom (συμφερόντων οικογένειας Βαρδινογιάννη), με στόχο το άνοιγμα οκτώ μεγάλων καταστημάτων σε πρώτη φάση. Ο όμιλος Fourlis προχώρησε σε συμφωνία με τη βρετανική Holland & Barrett και φέρνει στην Ελλάδα την αλυσίδα ευεξίας έχοντας πλάνο για άνοιγμα 120 καταστημάτων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ