Θεωρείται ένας από τους δείκτες που διαβάζονται περισσότερο από τους επικοινωνιολόγους, ειδικά στις περιόδους που «μυρίζουν» εκλογές: η δημοφιλία του εκάστοτε πολιτικού αρχηγού λέει πολλά για τον ίδιο τον πολιτικό, αλλά και για το κόμμα του. Στην Ελλάδα συχνά τα πρόσωπα είχαν μεγαλύτερο αντίκτυπο από έναν πολιτικό φορέα – η «εποχή των ηγετών» σφραγίστηκε από πρόσωπα που έπαιρναν στην πλάτη τους τους κομματικούς σχηματισμούς, όπως ο Ανδρέας Παπανδρέου και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής. Πλέον τα πράγματα δεν είναι τα ίδια, καθώς η δημοφιλία ενός αρχηγού δεν είναι το μοναδικό συστατικό για την επιτυχία του κόμματος του οποίου ηγείται.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ