Εκ πρώτης όψεως η «Μεγάλη απόδραση» («Grosse Freiheit», Γερμανία, 2021) δείχνει να ανήκει στην κατηγορία του «queer cinema» – ταινίες που εστιάζουν σε ομοφυλοφιλικές καταστάσεις και συνήθως απευθύνονται σχεδόν αποκλειστικά σε gay κοινό. Ωστόσο με πολύ έξυπνο τρόπο το φιλμ του Σεμπάστιαν Μάιζε, που δικαίως διακρίθηκε πέρυσι στο Φεστιβάλ των Καννών (στο τμήμα Ενα Κάποιο Βλέμμα), καταφέρνει να ξεφύγει από τις «ταμπέλες» και να αποκτήσει έναν πολύ πιο ευρύ, ανοιχτό ορίζοντα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ