Τις βάσεις για να εξελιχθεί σε… εναλλακτική πύλη εισόδου για τις εμπορικές ροές που προέρχονται από την Ασία και την Αφρική με κατεύθυνση την Ευρώπη θέτει η Βόρεια Ελλάδα, μέσα από τη συνεργασία του ΟΛΘ με την Οικονομική Ζώνη της Διώρυγας του Σουέζ (SCZone). Πρόκειται για μία συμφωνία, η οποία αναδεικνύει τον νέο ρόλο που διαδραματίζουν τα λιμάνια ως ευέλικτοι επιχειρηματικοί φορείς και δεν αρκούνται πλέον σε έναν παθητικό ρόλο υποδοχής πλοίων αλλά διεκδικούν να συνδιαμορφώνουν το θαλάσσιο εμπόριο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ