Μια μέρα του 1974 ο γερμανός εννοιολογικός καλλιτέχνης Γιόζεφ Μπόις προσγειώθηκε με αεροπλάνο στη Νέα Υόρκη, όπου οι βοηθοί του τον τύλιξαν με ένα μεγάλο κομμάτι τσόχα και με ασθενοφόρο τον μετέφεραν στην γκαλερί René Block στο Σόχο. Ο καλλιτέχνης περίμενε στον κλειστό χώρο της γκαλερί να συναντηθεί με ένα ζωντανό κογιότ. Ηταν η αρχή της διάσημης περφόρμανς του, «I Like America και America Likes Me». Για τρεις συνεχόμενες ημέρες, ο Μπόις περνούσε οκτώ ώρες ζώντας και επικοινωνώντας με το κογιότ, προσπαθώντας να αποκτήσει οπτική επαφή μαζί του. «Θα μπορούσατε να πείτε ότι πρέπει να γίνει ένας απολογισμός με το κογιότ. Μόνο τότε μπορεί να αρθεί αυτό το τραύμα» λέει στην ταινία που κατέγραψε την περφόρμανς του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ