Η εκρηκτική ανάπτυξη του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου το τελευταίο διάστημα οδήγησε χιλιάδες νέες επιχειρήσεις να ψηφιοποιήσουν τις δραστηριότητές τους με υπερδιπλασιασμό του αριθμού τους, από 7.000 σε πάνω από 15.000 ηλεκτρονικά καταστήματα σε μόλις 18 μήνες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ