Δύο ήταν τα βασικά αντίπαλα επιχειρήματα. Οι υποστηρικτές του νομοσχεδίου επισήμαναν ότι η δημοσιογραφία, ειδικά σε περιοχές που δεν ενδιαφέρουν τα μεγάλα συγκροτήματα Τύπου, πρέπει να θεωρείται μια δημόσια υπηρεσία, όπως συμβαίνει με τους δημόσιους/κρατικούς ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς. «Τα μέσα ενημέρωσης προσπαθούν να επιβιώσουν», τόνισαν οι Πράσινοι. Τα έσοδα των εφημερίδων από τη διαφήμιση έχουν μειωθεί κατά 42% την περίοδο 2016-2020, με κερδισμένους γίγαντες όπως το Facebook και η Google. Οι συνδρομές δεν είναι αρκετές. Την τελευταία εικοσαετία έχουν κλείσει περισσότερες από 70 εφημερίδες στην Ελβετία. Και αυτό συνιστά απειλή για τη δημοκρατία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ