Ραγδαία αύξηση σημείωσαν οι καταγγελίες καταναλωτών κατά την περίοδο της πανδημίας, σύμφωνα με έρευνα της Ενωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας. Καταλυτικό ρόλο έπαιξε η μείωση των εισοδημάτων των καταναλωτών (αναστολή συμβάσεων εργασίας) και η συνεπαγόμενη αδυναμία εξόφλησης των καθημερινών και πάγιων δαπανών των νοικοκυριών. Ενδεικτικά, στην κατηγορία των ακινήτων εντοπίζεται αδυναμία εξόφλησης μισθωμάτων κατοικιών σε ποσοστό 87,5% και αδυναμία εξόφλησης λογαριασμών κοινοχρήστων σε ποσοστό 8,3%, στην κατηγορία των τηλεπικοινωνιών παρατηρείται διακοπή παροχής υπηρεσιών από την πλευρά των παρόχων καθώς οι καταναλωτές αδυνατούσαν να εξυπηρετήσουν τις οφειλές τους σε ποσοστό 12,2%. Τέλος στην κατηγορία των υπηρεσιών κοινής ωφελείας οι ρυθμίσεις οφειλών ανέρχονται σε 22,7% ενώ η άρνηση παροχής υπηρεσιών (διακοπή ρεύματος/νερού) σε ποσοστό 13,6%.