Με το… αριστερό μπήκε το 2022 για τα σουπερμάρκετ, εντείνοντας τις ανησυχίες που υπάρχουν για την πορεία του κλάδου τη νέα χρονιά. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Nielsen, οι πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων τον Ιανουάριο υποχώρησαν κατά 3,4%, μετά την πτώση που κατέγραψαν τον Δεκέμβριο του 2021 (-1%), παρότι κατά τη διάρκειά του πραγματοποιείται το 10% του ετήσιου τζίρου του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ