Σε πιο «πράσινα» πλοία στρέφεται όλο και περισσότερο η διεθνής ναυτιλία, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons περισσότερο από το 80% της μεταφορικής ικανότητας που παραγγέλθηκε φέτος θα χρησιμοποιεί καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Στην έκθεση «Shipyard Monitor», ο βρετανικός ναυλομεσιτικός οίκος σημειώνει ότι με βάση τους τόνους πάνω από το 80% των παραγγελιών για νεότευκτα πλοία που συμφωνήθηκαν με τα ναυπηγεία τον Ιανουάριο φέτος έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα. Ειδικότερα τοποθετήθηκαν παραγγελίες για 81 πλοία μεταφορικής ικανότητας 5,9 εκατ. dwt τον πρώτο μήνα του τρέχοντος έτους. Από αυτά 47 πλοία μεταφορικής ικανότητας 4,9 εκατ. dwt μπορούν να χρησιμοποιήσουν τόσο συμβατικά όσο και καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Το υψηλό ποσοστό πλοίων που έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα οφείλεται κυρίως στα υπό παραγγελία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Μεταξύ των παραγγελιών τον Ιανουάριο τα 34 ήταν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εκ των οποίων τα 15 είναι σχεδιασμού χρήσης διπλού καυσίμου, δηλαδή υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και συμβατικών καυσίμων, δήλωσε ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ