Μια επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις αποδείχτηκε το 2021 για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του. Περισσότεροι από 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα έκαναν μια αποτίμηση της χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2022, με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο. Η αξία του φυσικού καταστήματος και οι σύγχρονες τάσεις στο retail ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο.

Για την ανάγκη της αλλαγής ως προϋπόθεση για την εξέλιξη και την επιβίωση στη νέα ψηφιακή εποχή, αλλά και για την προτεραιότητα στον πελάτη, μίλησε στο συνέδριο ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, το φυσικό κατάστημα παραμένει πολύ σημαντικό και λειτουργεί συμπληρωματικά με το eshop. Απλά αλλάζει, εξελίσσεται για να καλύψει τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντάς τους ψηφιακές εμπειρίες.

Το 2021 δημιουργήθηκαν 8 νέα G Prime καταστήματα σε Ασπρόπυργο, Ξάνθη, Καρλόβασι, Κηφισιά, Ιωάννινα, Σητεία, Μυτιλήνη και Πειραιά, με νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, μοντέρνα αισθητική, eco friendly υλικά, πιο διαδραστικά και με μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων. Και επειδή η βιώσιμη ανάπτυξη είναι στρατηγικής σημασίας για τον Όμιλο ΟΤΕ, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σκοπεύουν φέτος να αυξήσουν τις συσκευές που ανακυκλώνουν, ενισχύοντας έτσι τη συνεισφορά τους στην προστασία του περιβάλλοντος, που αποτελεί προτεραιότητα του ΟΤΕ και της Deutsche Telekom.

«Σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, όπου το retail και οι ανάγκες του πελάτη αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς, αντιδράσαμε γρήγορα. Ήμασταν ευέλικτοι και προσαρμοστήκαμε στα νέα δεδομένα. Στον ΓΕΡΜΑΝΟ είδαμε την κρίση ως ευκαιρία. Αξιοποιήσαμε ακόμα περισσότερο την τεχνολογία και τα πήγαμε πολύ καλά», τόνισε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Οι κ.κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν αναλυτικά στους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε, καθώς και τη στρατηγική και τα πλάνα της αλυσίδας για το 2022.

Ανοδική πορεία

στις πωλήσεις το 2021

Το 2021 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ενίσχυσε τις πωλήσεις του στις υπηρεσίες COSMOTE, αλλά και στα προϊόντα τεχνολογίας, με σημαντική αύξηση στον τζίρο. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι δυνατές προσφορές καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι στοχευμένες ενέργειες μέσω Retail CRM, αλλά και ο ταχύτερος εφοδιασμός των καταστημάτων μέσω αυτοματισμών. Ειδικότερα, ανοδική πορεία κατέγραψαν οι πωλήσεις των υπηρεσιών COSMOTE σε σταθερή και κινητή, αλλά και οι συνδέσεις COSMOTE Fiber. Πολλές ήταν και οι νέες συνδέσεις COSMOTE TV, χάρη στη νέα OTT πλατφόρμα, τους αγώνες ποδοσφαίρου του ελληνικού πρωταθλήματος που μεταδίδει αποκλειστικά η πλατφόρμα του Ομίλου, αλλά και τις συνδυαστικές προσφορές με τηλεοράσεις.

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε No 1 προορισμός για service κινητού και προϊόντων τεχνολογίας.

Με ένα υπερσύγχρονο επισκευαστικό κέντρο που επισκευάζει πάνω από 80.000 συσκευές το χρόνο, σε 11 κατηγορίες προϊόντων και σε συνεργασία με 65 κατασκευαστές, ενώ το 65% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται άμεσα εντός καταστήματος. Τη χρονιά που πέρασε το brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησε, επίσης, την πρωτιά σε αναγνωρισιμότητα και προτίμηση, στο σύνολο του κοινού, στα καταστήματα τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών.

Στο επίκεντρο η άριστη εµπειρία πελάτη το 2022

«Στον ΓΕΡΜΑΝΟ στόχος μας είναι να παραμείνουμε πρώτη επιλογή του πελάτη. Θέλουμε να πάμε μπροστά και να μεγαλώσουμε, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματά μας: το σύγχρονο δίκτυο, την τεχνογνωσία, το πάθος και την εμπειρία των ανθρώπων μας, αλλά και τα καινοτόμα προϊόντα μας.

Έχουμε ξεκάθαρη στρατηγική για να το πετύχουμε. Είμαστε έτοιμοι για το αύριο», δήλωσε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος.

Η ανάπτυξη και η άριστη εμπειρία πελάτη μέσω σύγκλισης ψηφιακού και φυσικού κόσμου, παραμένουν στο επίκεντρο των δράσεων του ΓΕΡΜΑΝΟΥ. Το 2022 δίνεται, επίσης, έμφαση στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων προς τον πελάτη, με συνδυασμό υπηρεσίας και προϊόντος, που διευκολύνουν την καθημερινότητά του. Στόχος των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι και η αξιοποίηση της μεγάλης επένδυσης πάνω από 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο ΟΤΕ σε υπερσύγχρονα δίκτυα σταθερής και κινητής, κυρίως FFTH.