Αν οι πολιτικοί αναλυτές είχαν διάθεση να παραφράσουν τον Λακάν, θα υποστήριζαν ότι το αρχικό βήμα στην ψυχανάλυση των ψηφοφόρων δεν είναι η αποκάλυψη εκείνου που λένε, αλλά του τόπου απ’ τον οποίο μιλάνε. Του τόπου, δηλαδή, όπου αυτοτοποθεντούνται μέσα στο ιδεολογικό φάσμα. Τρεις αρχηγοί κομμάτων φαίνεται από τα ρητορικά σχήματα που χρησιμοποιούν να προσπαθούν να προσεγγίσουν όσους δηλώνουν πως βρίσκονται στο Κέντρο. Η επιλογή στρατηγικής είναι λογική, μια κι οι περισσότεροι δημοσκόποι συμφωνούν ότι πρόκειται για μια κρίσιμη μάζα της τάξης του 20% με 25% του εκλογικού σώματος. Ομως, τι στ’ αλήθεια ξέρουν τα κομματικά επιτελεία για τους κεντρώους; Ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά αυτών που συστήνουν εαυτούς ως κατοίκους της συγκεκριμένης πολιτικής περιοχής;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ