Το ότι ζούμε σε ένα πληθωριστικό περιβάλλον το έχουμε εμπεδώσει. Το ότι πληρώνουμε ωστόσο σχεδόν τα πάντα με ένα επιπλέον «καπέλο», καθώς καταπιεσμένα εδώ και χρόνια περιθώρια κέρδους βρίσκουν τώρα κάλυψη να αυξηθούν, αρχίζουμε τώρα να το συνειδητοποιούμε. Μήπως ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να αναζητούμε τρόπους να τα περιορίσουμε; Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να ασχολούμαστε με τον «προσωπικό» μας πληθωρισμό; Αυτόν που αφορά τις ξεχωριστές καταναλωτικές μας προτιμήσεις; Ο Warren Buffett περιέγραψε κάποτε την τιμολογιακή ισχύ – την ικανότητα να αυξάνονται οι τιμές χωρίς να περιορίζεται η ζήτηση ή να χάνεται μερίδιο από έναν ανταγωνιστή – ως την πιο σημαντική απόφαση για την αξιολόγηση μιας επιχείρησης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ