Με το βλέμμα στραμμένο στις εξελίξεις γύρω από την ουκρανική κρίση και την επικίνδυνη κλιμάκωση που παρατηρείται τα τελευταία 24ωρα βρίσκονται οι ναυλαγορές. Η Μαύρη Θάλασσα αποτελεί μια κομβική περιοχή, καθώς το 10%-15% των παγκόσμιων εξαγωγών άνθρακα και σιτηρών προέρχεται από τη συγκεκριμένη περιοχή. Μέχρι στιγμής πάντως υπάρχει ψυχραιμία και όλοι προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν τις επιπτώσεις στο θαλάσσιο εμπόριο από τις κυρώσεις των δυτικών χωρών στη Ρωσία. Τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο αυτή τη στιγμή φαίνεται πως προκαλεί η πολύ μεγάλη αύξηση των ναυτιλιακών καυσίμων ως αποτέλεσμα της ανόδου και των τιμών του αργού.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ