Την προηγούμενη φορά είχαμε αφήσει το υπαινικτικά φωτισμένο σκηνικό με την υπογραφή «Μπομπ Ουίλσον» στον «Οιδίποδα» της Αρχαίας Επιδαύρου, το καλοκαίρι του 2019. Από χθες το βράδυ ο μινιμαλισμός των φώτων, το νέον, η γεωμετρία όγκων και σωμάτων επανήλθε στην Εθνική Λυρική Σκηνή με τον «Οθέλλο» του Βέρντι, άλλον έναν ήρωα της δυτικής αφήγησης που ο αμερικανός δημιουργός «διάβασε» με τον ολόδικό του τρόπο. Από την πρώτη στιγμή της παράστασης, από τον ογκώδη ελέφαντα που «ξεψυχά» – όπως ξεψυχά και ο γιγάντιος βερντικός ήρωας -, το κοινό εισέρχεται στο γεμάτο ευαισθησία σύμπαν του Ουίλσον. Σύμβολα που έχουν περάσει από την προσωπική του οπτική, μία επικράτεια επί σκηνής που ανοίγει σταδιακά μπροστά στα μάτια των θεατών. «Χωρίς φως, δεν υπάρχει χώρος» είναι το αξίωμα με το οποίο δουλεύει ο σκηνοθέτης και ο «Οθέλλος» που παρακολούθησαν χθες 1.400 άτομα – ανάμεσά τους η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου – ήταν η πιο πρόσφατη εφαρμογή του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ