Ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά όλων των συστημάτων εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης; Κάνουν όλα εξετάσεις για τις «καλές» σχολές τους και (σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις) συνυπολογίζουν σε αυτές και το εθνικό απολυτήριο. Κάτι που στην Ελλάδα δεν έχουμε ακόμη καταφέρει να πετύχουμε, παρά τις επίμονες προσπάθειες υπουργών Παιδείας στη διάρκεια των χρόνων.
Ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας, σε νέα μεγάλη έρευνά του για τα εξεταστικά συστήματα των χωρών – μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, καταγράφει 26 διαφορετικά εξεταστικά μοντέλα (των χωρών της Συνθήκης Σένγκεν), σε μια προσπάθεια η μελέτη του να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα αλλά και ιδέες για προβληματισμό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ