Μόλις τρεις στις δέκα λιανεμπορικές επιχειρήσεις είδαν αυξημένες πωλήσεις στις φετινές χειμερινές εκπτώσεις, σύμφωνα με έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ). Οι μικρότερες επιχειρήσεις βρίσκονται σε δυσμενέστερη θέση, καθώς το 40% σημείωσε χαμηλότερες πωλήσεις, ενώ στις μεγαλύτερες οι επιδόσεις είναι πιο ενθαρρυντικές, με το 37% των επιχειρήσεων να κινείται σε υψηλότερα επίπεδα φέτος έναντι της περσινής αντίστοιχης περιόδου. Παράλληλα η έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ έδειξε ότι στις φετινές χειμερινές εκπτώσεις οι επιχειρήσεις που είχαν δυνατότητα πωλήσεων και εκτός φυσικού καταστήματος (τηλεφωνικές παραγγελίες, πωλήσεις μέσω κοινωνικών δικτύων, site, e-shop) εμφάνισαν ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις (34%) σε σχέση με εκείνες που δεν είχαν.
Διαβάστε Επίσης
Έντυπη Έκδοση - Οικονομία