Πριν από 20 χρόνια, ο μοναδικός τρόπος προβολής της Formula1 ήταν η τηλεόραση. Πριν από τρία χρόνια, η Liberty Media, το νέο… αφεντικό που διαχειρίζεται και εκμεταλλεύεται τα δικαιώματα στη Formula1, είχε προαναγγείλει το άνοιγμα του αθλήματος σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με τους οδηγούς, όπως διαπιστώνεται, να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, σε σημείο που οι οπαδοί του αθλήματος να ενημερώνονται για τα τεκταινόμενα εντός και εκτός πίστας από τους ίδιους τους πιλότους. Είναι η νέα «αρένα» ενημέρωσης, με εκατοντάδες χιλιάδες like, εκατομμύρια views και χιλιάδες ακολούθους που σε κάθε περίπτωση δεν θυμίζουν το αρτηριοσκληρωτικό παρελθόν των προηγούμενων αφεντικών. Οι αριθμοί τεκμηριώνουν τη μεγάλη στροφή των γκραν πρι στο Διαδίκτυο. Μόνο το 2021 οι προβολές βίντεο στην επίσημη σελίδα της F1 άγγιξαν τα 7,1 δισεκατομμύρια, οι νέοι χρήστες αυξήθηκαν κατά 115 εκατομμύρια και πλέον η κορωνίδα του μηχανοκίνητου σπορ θυμίζει έναν ψηφιακό πύραυλο που δεν σταματά πουθενά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ