Φέτος το Dacia Duster γιορτάζει τα 2 εκατομμύρια πωλήσεις, σε σχεδόν 60 χώρες. Αυτή είναι η ιστορία μιας 10ετούς και πλέον πορείας, που ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς και συνεχίζεται έως και σήμερα. Μάλιστα, η ρουμάνικη φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα ενδιαφέροντα στοιχεία για το νέο μοντέλο, όπως το πελατολόγιο που προτιμά να αγοράζει το νέο Duster. Μεταξύ αυτών αναφέρει, ότι στη Μεγάλη Βρετανία οι γυναίκες αγοραστές του Duster είναι περισσότερες, ποσοστιαία, από τους άνδρες, ενώ στην Τουρκία έχει τους νεότερους ηλικιακά αγοραστές Duster (42 ετών κατά μέσο όρο). Στη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ισπανία και την Ιταλία, οι αγοραστές Duster αγαπούν την ύπαιθρο: το 23% λατρεύει το περπάτημα και την πεζοπορία, το 12% το ποδήλατο και το 9% τα ταξίδια.