Τα πρώτα λεπτά της πρώτης ώρας του θεματικού κύκλου «Δημιουργώ και καινοτομώ» – στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που εισήχθησαν από τη φετινή σχολική χρονιά στο ωρολόγιο σχολικό πρόγραμμα – και προτού οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού ενός σχολείου στο Ιλιον αρχίσουν να ακονίζουν τη σκέψη τους σε θέματα STEM, επιχειρηματικότητας και αγωγής σταδιοδρομίας, καλούνται από τη δασκάλα τους να απαντήσουν σε ένα αμείλικτο ερώτημα: «Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;». Την ώρα που συνομήλικοί τους ζωγραφίζουν τανκς και πυραύλους από τα υπόγεια καταφύγια των ουκρανικών πόλεων, με τις αβεβαιότητες για το αύριο να πολλαπλασιάζονται ανά δευτερόλεπτο, ένα-ένα τα παιδιά απαντούν αυθόρμητα και ειλικρινά σε ένα ερώτημα που έχουν συνηθίσει να τους τίθεται από όταν άρχισαν να εκφέρουν τις πρώτες τους λέξεις. Η κυρία Μαίρη παίρνει χαρτί και μολύβι και αρχίζει να σημειώνει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ