Αν και οι περισσότερες εταιρείες τους πρώτους μήνες του 2022 είδαν τις πωλήσεις τους να… γκρεμίζονται εξαιτίας της έλλειψης ημιαγωγών, το γκρουπ των Κορεατών με τις Hyundai – Kia κατάφερε να σημειώσει ανοδική πορεία που άγγιξε το 36% σε σχέση με τον περυσινό Ιανουάριο. Με αυτόν τον τρόπο οι δύο φίρμες είδαν συνδυαστικά το μερίδιό τους να ανεβαίνει στο 10,3% σε σύγκριση με το 7,4% του Ιανουαρίου του 2021, σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε αυτό το πολύ καλό κλίμα σημαντικό ρόλο έχει παίξει η νέα γκάμα μοντέλων, με τις ολοκαίνουργιες ηλεκτρικές προτάσεις της φίρμας, αλλά και τα νέα υβριδικά σύνολα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ