Αν και οι περισσότερες εταιρείες τους πρώτους μήνες του 2022 είδαν τις πωλήσεις τους να… γκρεμίζονται εξαιτίας της έλλειψης ημιαγωγών, το γκρουπ των Κορεατών με τις Hyundai – Kia κατάφερε να σημειώσει ανοδική πορεία που άγγιξε το 36% σε σχέση με τον περυσινό Ιανουάριο. Με αυτόν τον τρόπο οι δύο φίρμες είδαν συνδυαστικά το μερίδιό τους να ανεβαίνει στο 10,3% σε σύγκριση με το 7,4% του Ιανουαρίου του 2021, σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε αυτό το πολύ καλό κλίμα σημαντικό ρόλο έχει παίξει η νέα γκάμα μοντέλων, με τις ολοκαίνουργιες ηλεκτρικές προτάσεις της φίρμας, αλλά και τα νέα υβριδικά σύνολα.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ