Εχουν συμπληρωθεί δύο χρόνια από τότε που η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία κλυδωνίστηκε από τα «ρίχτερ» της πανδημίας, με τις πωλήσεις των περισσότερων εταιρειών να βιώνουν πρωτόγνωρες (τουλάχιστον για το 2020) απώλειες, ενώ παράλληλα άρχισαν να εμφανίζονται και τα πρώτα προβλήματα στην παραγωγή των μοντέλων εξαιτίας των ελλείψεων σεμικροτσίπ (όπου βασικός παραγωγός είναι η Κίνα). Παρά την πολύμηνη ύφεση στις πωλήσεις των καινούργιων ΙΧ που δημιούργησε η υγειονομική κρίση, αλλά και η έλλειψη των μικροτσίπ, οι αυτοκινητοβιομηχανίες με γοργό ρυθμό και από τις αρχές του 2022 έδειξαν σημάδια βελτίωσης ανεβάζοντας ταχύτητες στην παραγωγή των οχημάτων τους σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ ανέμεναν από το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους να απομειώσουν σημαντικά τις«ουρές» των υποψήφιων αγοραστών στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Ομως, όπως διαφαίνεται, η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία φέρνει νέο πονοκέφαλο στα αφεντικά των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, μιας και μεγάλα ευρωπαϊκά γκρουπ, όπως το VW Group (που έχει υπό την ομπρέλα της τις μάρκες VW, Audi, Skoda, Porsche, Seat κ.ά.) και η BMW, που τροφοδοτούνται με νευραλγικά εξαρτήματα για την κατασκευή των νέων μοντέλων τους από την Ουκρανία, «τρέχουν» να βρουν εναλλακτικούς τρόπους για την παραγωγή αυτών, σε διαφορετικά σημεία του πλανήτη, αφού, η εισβολή της Ρωσίας έχει ήδη προκαλέσει μεγάλες καθυστερήσεις στην παραγωγή εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων, με το μεγαλύτερο πλήγμα να το δέχεται τις τελευταίες εβδομάδες η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ