Δύο χρόνια μετά την ολοκλήρωση της Τρίτης Συμφωνίας ο Γιοχάνες Μπραμς καταπιάνεται με τη σύνθεση της Τέταρτης, η παρτιτούρα της οποίας λίγο έλειψε να γίνει στάχτη όταν έπιασε φωτιά το σπίτι του. Ο σπουδαίος γερμανός συνθέτης με αυτό το ελεγειακό ορχηστρικό έργο επιστρέφει στις κλασικιστικές φόρμες και αποδίδει τον δικό του φόρο τιμής στον Μπαχ. Η πρεμιέρα της μάλιστα στη Λειψία – ενώ έχει προηγηθεί το Μάινινγκεν – ήταν πραγματικός θρίαμβος. Αυτή είναι η μικρή ιστορία του έργου που θα ερμηνεύσει η ρωσίδα πιανίστρια Yulianna Avdeeva, η οποία θα συμπράξει με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, σε μουσική διεύθυνση του ελβετού μαέστρου Φιλίπ Μπαχ. Η συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης στις 18 Μαρτίου ξεκινά με την παγκόσμια πρεμιέρα του έργου «Oceanus Procellarum» («Ο Ωκεανός των Καταιγίδων») της βραβευμένης ελληνίδας συνθέτριας Λίνας Τόνια (από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας), στην οποία το 2020 απονεμήθηκε ο τίτλος της Συνθέτριας της Χρονιάς στα Διεθνή Μουσικά Βραβεία της Νέας Υόρκης από την Ενωση Αμερικανών Μουσικών, Τραγουδιστών και Καλλιτεχνών του Θεάματος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ